Menu
Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.
Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć

Parkowanie w mieście przyszłości

By 25 stycznia 2022Co robimy?

Zgodnie z trendami ograniczania roli prywatnych samochodów w miastach, specjalizujemy się także w zagadnieniu tzw. nowej mobilności, która stanowić ma alternatywę dla posiadania auta w mieście, a na którą składają się przede wszystkim systemy współdzielonej mobilności, cyfrowa „mobilność jako usługa” (MaaS: Moblity-as-a-Service), zeroemisyjne formy mobilności oraz tzw. mobilność aktywna.

Idąc zgodnie z duchem czasu oraz kierunkiem, w którym przeobrażają nasze miasta nie tylko wyzwania klimatyczne, regulacje unijne (np. Green Deal) czy lokalne plany zrównoważonej mobilności miejskiej (tzw. SUMP), ale też zwyczajna chęć komfortowego życia w bezpiecznym, czystym i cichym otoczeniu niezdominowanym przez nadmierny ruch samochodowy, doradzamy również w wielu obszarach tzw. nowej mobilności, m.in.:

  • systemach współdzielonej mobilności, które zwiększają efektywność korzystania z pojazdów przeznaczonych do ruchu indywidualnego (rowery, hulajnogi, skutery, samochody) pozwalając przy tym zrezygnować z pojazdu posiadanego na własność;
  • paradygmacie MaaS (Mobility-as-a-Service) zmierzającym do powszechnego udostępniania w miastach cyfrowych narzędzi łączących całą ofertę transportu zbiorowego i współdzielonego (łącznie z planowaniem podróży, opłatą za bilet czy dostęp do pojazdu) – jako alternatywę dla posiadania i używania w mieście własnego samochodu;
  • mikromobilności, czyli dopasowaniu wielkości i typu pojazdu do rzeczywistych potrzeb podróżującego (do wielu realizowanych w mieście podróży, np. poniżej 3-4 km, nie jest nam potrzebny ani samochód, ani inny środek transportu);
  • zeroemisyjności transportu – zgodnie z potrzebami uczynienia z mobilności miejskiej obszaru neutralnego klimatycznie;
  • parkowaniu pojazdów współdzielonych i łączenia ich oferty z transportem zbiorowym w tzw. hubach mobilności, tj. miejscach, w których gromadzone są dla mieszkańców różne pojazdy/usługi nowej mobilności, a dodatkowo stwarzane są dogodne warunki do przesiadki (promocja podróży multimodalnych) lub udostępniane inne użyteczne usługi (np. ładowanie pojazdów elektrycznych).

Zapraszamy do współpracy.