Menu
Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.
Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć

Skandynawski system parkingowy wchodzi do Polski

By 17 września 2015Archiwum 2015
Autopay

Włączyliśmy się w promocję innowacyjnego systemu parkingowego AUTOPAY, który – mamy nadzieję – zacznie ułatwiać i cywilizować parkowanie przy nieruchomościach komercyjnych, zwłaszcza galeriach handlowych. Z tego też powodu towarzyszyliśmy firmie EuroPark (polskiego ramienia norweskiej Indigo Parking Group) w targach Shopping Center Forum, które odbyły się w dniach 16-17.09.2015 w warszawskim Centrum EXPO XXI. Dwa lata temu zaś podczas SCF 2013 wspieraliśmy dla odmiany największego w Europie operatora parkingów – niemiecką APCOA Parking.

System AUTOPAY to innowacyjny system parkingowy zarządzający ruchem na parkingu za sprawą kamer sczytujących numery tablic rejestracyjnych. Nie wymaga on stosowania szlabanów i kosztownej infrastruktury parkingowej (obniżenie nakładów inwestycyjnych i kosztów operacyjnych) i tym samym udrażnia ruch. Rezygnuje też z tradycyjnego modelu zarządzania parkingami przenosząc korzystanie z szeregu usług parkingowych do przestrzeni wirtualnej.