Menu
Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.
Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć

Cele Polskiej Organizacji Branży Parkingowej na 2016

By 29 grudnia 2015Archiwum 2015
POBP_wpis_grafika

W 2015 r. powstała i formalnie zainaugurowała swoją działalność Polska Organizacja Branży Parkingowej (POBP). Rok 2016 będzie zatem pierwszym, w którym branża parkingowa w Polsce będzie starała się mówić jednym głosem. A wyzwań stojących przed parkowaniem jest wiele.

Jak mówi prezes POBP Maciej Mosiej, cele stawiane sobie przez POBP na 2016 rok to:

  • zaistnienie w świadomości administracji i mediów jako merytoryczny podmiot reprezentujący interesy przedsiębiorców-pracodawców branży parkingowej (np. szeroko rozumiana deregulacja przepisów dotyczących stref płatnego parkowania),
  • wzrost liczby członków organizacji.

Podstawowe cele działań POBP to reprezentowanie interesów pracodawców branży parkingowej wobec instytucji, administracji państwowej, samorządów i opinii publicznej. Poza tym POBP chce także aktywnie wpływać na podniesienie jakości przestrzeni miejskich polskich miast, współtworzyć uregulowania prawne i kreować wysokie standardy rynkowe.

Wg stanu na koniec 2015 r. POBP zrzeszała następujące podmioty branżowe: Apcoa Parking Polska, City Parking Group, DG Park, Drogowe Sp. z o.o., EuroPark, eVend, Interparking Polska, MBS, Polchip oraz dwie firmy doradcze nie związane bezpośrednio z branżą parkingową.

>>ODWIEDŹ STRONĘ POLSKIEJ ORGANIZACJI BRANŻY PARKINGOWEJ